FREDAG I BLODET

Hejsan!
Skickade precis in mitt sista so arbete för terminen vilket känns jäkligt skönt. Annars har det varit en bra dag förövrigt också, imorse på idrotten så begav vi oss till Gislöv för att paddla kanot, har aldrig gjort det i hela mitt liv men det var faktiskt riktigt roligt, men läskigt efter som att vi inte var rätt klädda för det för då ville man inte bli blöt. Vilket jag inte lyckades så bra med efter som att jag hamnade i vattnet två gånger. Men vad gör det, då tog jag två flugor i en smäll, både första doppet för året och första gången som jag paddlade.
Nu är humöret på topp så jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra fredagskväll!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0