Nu är jag hemma i Skåne igen! Har ätit god...

Nu är jag hemma i Skåne igen! Har ätit god mat tillsammans med min familj efter att ha ätit äcklig mat i en vecka eller Mac donalds mat. Min familj har nog aldrig blivit så här glada när jag har kommit hem så dom har nog verkligen saknat mig. Nu kom jag precis upp på mitt rum och tände en massa ljus och satte igång en tv säsong som jag nyss har köpt, har inte sett serien på kanske fyra år, så det blir spännande att se om jag fortfarande tycker om den. Så nu ska jag bara vara och kanske packa upp lite smått. Lite skönt får jag faktiskt erkänna att det är att vara själv efter att ha haft sällskap konstant i två veckor, även om jag älskar det också så är det skönt att vara lite ensam också. Sen ska jag lägga mig i min saknade säng och sova ut. Så vi hörs imorgon puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0