HOME SWEET HOME

Hejsan!
Hade väldigt svårt att vänja mig vid att vara hemma när jag steg upp imorse, så jag åkte iväg till skolan med ett rätt tråkigt humör. Jag blir alltid lite så deppig när jag kommer hem, det kvittar var jag har varit så saknar jag alltid det och tänker bara så negativt. Men jag skärpte till mig och efter nån timme så var jag som vanlig igen. Jag har ju en massa härliga minnen med mig därifrån så då ska man inte gå runt och sura. Dessutom så kom jag ju hem till alla nu igen, det är ju heller inte fel.
Så dagen har faktiskt varit riktigt härligt. Men nu är jag helt slut, vi landade rätt sent igår och sedan hade vi ju en bit att köra från Kastrup och så var jag ändå i skolan så nu ska jag strax lägga mig. Tänkte först göra ett inlägg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0