Dag 23 – Min bästa resa

Vad hände med dagens egentligen? Helt plötsligt tog det bara stopp och jag hade ju bara några dagar kvar så jag tänkte att det var lika bra att lägga in dom dagarna också.

Denna frågan har jag faktiskt tänkt lite på väldigt länge och jag tycker verkligen att det är skit svårt för alla resorna är underbara på olika sätt och jag har alltid lika kul var jag än är och med vem som. 
Men för att säga något speciellt så kan jag berätta att min konfirmationsresa till Polen är något som jag alltid kommer minnas. Det var grymt roligt och att åka tillsammans med dom som man har kännt sedan man var 6år var ju inte fel. Men som sagt nu menar jag inte att Polen var bättre än något annat ställe, mest så ni inte missförstår! ♥

Men nu ska jag börja städa på mitt rum, resväskan står mitt på golvet plus att allt är urdraget ur den och ja, ni vet hur det är.

 
Bilden är från Polen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0