till ingen nytta

Hejsan!

Är smått irriterad idag faktiskt. För när vi har idrott i skolan så brukar läraren låsa till vårt omklädningsrum men idag så måste hon ha glömt det för när jag kom till stan och skulle fika, så var mina pengar borta? Jag är helt säker på att dom var där för jag hade själv stoppat ner dom där precis innan idrotten. Så antagligen smög någon sig in där och tog dom. Som tur var så var det bara 60kronor, annars hade jag blivit riktigt förbannad. Men ändå, hur får man idéen och varför gör man ens något sånt?

Efter skolan så drog jag då som sagt till stan. Shopping, häng och fika stod på schemat och det blev det också, kanon! Ikväll har jag försökt plugga lite, men efter en stund så fasnar man vid facebook istället, vilket inte är helt okej!

Hörs snart igen, då jag bara tänkte slänga in en bild lite snabbt på vad jag köpte idag, för sen måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0