söndag'

Hejsan!

Då var denna helgen också över, det är sjukt vad tiden går snabbt.. Helgen har i alla fall varit bra!
På Fredagen efter en mysig middag tillsammans med några släktingar så drog jag och vännerna till Caroline's syrras fest. På Lördagen så kom jag äntligen igång med min bilduppgift på riktigt. Jag och Sofia höll på med det hela dagen och det slutade med att vi begav oss till ett ödetorp för att fotografera där. Berättar mer om det sen men sjukt läskigt var det i alla fall!
Sen på kvällen så drog vi in till Trelleborg. Idag så har jag och sofia fixat med bildupgiften igen och sedan drog jag iväg på träning och sedan blev det bara hem en snabb runda för att ducha innan vi fortsatte med det. Kom hem för en stund sedan och har ätit och allt. Så nu tänkte jag ta och hämta min syster och en chipspåse för lite Söndags mys.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0