skol inlägg

Hejsan!

Är hemma nu, vilket är jäkligt skönt men för en gång skull så fick jag faktiskt väldigt mycket gjort idag. Nästa vecka beger vi oss till Gamleby och innan vi drar dit så ska jag vara klar med detta
- So uppdrag
- Börjat med No provet
- Redovisat Engelskan
- Redovisat Svenskan
- Hemkunskapförberedelser

Inte sådär jätte kul för er att veta precis men ja. Så nu tänkte jag sätta mig lite med So'n som jag påbörjar NU! Vilket är rätt dumt i och med att den ska vara inlämnad på Fredag.
När jag har pluggat några timmar så ger jag upp, då drar jag ut och hittar på något för jag är inte en sån person som kan sitta hela dagarna och plugga.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0