pretend that nothing is wrong

Hejsan!

Har haft en rätt bra helg faktiskt. Igår så drog jag till en håla utanför malmö och kollade på fotboll sedan blev det vidare in till malmöcity tillsammans med ebba och mini. När jag kom hem så drog jag till Sofia där Lalle också var så hade vi filmkväll men läskiga skräckfilmer..
Imorse så hade jag väldigt mycket att göra men när det var klart så drog jag iväg och hämtade en saknad elin så begav vi oss till Trelleborg där det blev fika och lite snabba runder i affärer. Sedan drog jag och kollade på Derbyn mellan Trelleborg och Malmö tillsammans med Ebba.
Nu är jag trött och ska alldeles strax bege mig till Sängen och sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0