LEKER DUKTIG'

Hejsan!

Har precis lagt ifrån mig pennan. Jag har nämligen suttit och pluggat non'stop i över 3 timmar. Är väldigt förvånad faktiskt, eftersom jag aldrig har suttit och pluggat så länge på en gång. Men i och med att vi har so-inlämning imorgon så känns det bäst så. Dessutom så ska vi inte vara i skolan på "riktigt" nu under två veckors tid för nästa vecka är vi i Gamleby och veckan efter det så är det ju höstlov och under dom två veckorna så vill jag känna mig duktig och jag vill inte ligger efter så mycket. Dessutom så är det ju faktiskt 9an och betyget som jag får på denna kursen gör väldigt mycket av mitt geografi betyg efter som att detta är den sista geografi kursen, så varför inte göra det så bra man kan?
Men nu strejkar mitt huvud och min mage skriker. Jag har nämligen inte ens tagit en pause för att äta.
Så nu tänkte jag gå ner och äta något snabbt och sedan drar jag mot Fia för att fixa till håret. Det är så dystert nu när jag inte har gjort i ordning det på ett tag, så det behöver en färgning.

Hörs senare om jag har tid, jag tänkte nämligen sätta mig och plugga lite till när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0