IVÄG

Hejsan!

Sitter här efter en full späckad dag. Men har fått en massa saker gjort. Har bland annat städat rummet, varit och handlat, fixat med musik, tränat, lagat mat inför hemkunskapen, tonat håret och nu sitter jag här och skulle egentligen ha lagt mig för nästan 2 timmar sedan men jag har precis börjat packa. Ska nämligen upp klockan 4 imorgon och bege mig till Gamleby tillsammans med skolan. Kommer hem därifrån på Fredag. Fjärde och sista gången vi åker dit, väldigt roligt tror jag i alla fall att det kommer bli, för det har det varit dom andra åren.

Nej nu måste jag sätta igång med packningen på allvar sedan måste jag verkligen lägga mig. Jag kan i alla fall inte försova mig imorgon, som jag gör varje dag. Jag har beställt väckning på hemtelefonen, och så ska sofia ringa och väcka mig, pappa ska väcka mig och dessutom har jag 5 ställa klockor, haha.
Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0