00:38

Hej!
Jäklar sån värme vi har fått, sjukt härligt men lite jobbigt dom dagarna som man inte ligger på stranden. I lördags på festen så höll alla på att dö av värmeslag ända långt in på kvällen, det var helt sjukt varmt. Så såg min Lördag ut föresten och förutom det på kvällen så hade jag inte så mycket för mig. På Söndagen så sov jag såklart rätt länge då, sen på kvällen så drog jag till Beddinge och mötte upp två kära vänner för ett kvällsdopp och sedan gick vi och käkade glass och satt och snackade om allt men inget. Riktigt mysig kväll. Vad har jag då hade för mig idag, jo jag drog till stranden rätt tidigt idag sen låg jag där men Sofia och Caroline hela dagen lång. Jag och Caroline cyklade iväg och köpte världens godaste kycklingsallad som vi sen satt och åt nere vid havet. När jag kom hem så drog jag en runda till Fia och efter det så cyklade jag till Ulrik och Sanna, där har kvällen spenderats. Blev en hel del att berätta, när jag skriver såhär dåligt om dagarna, men man får ta vara på det härliga vädret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0