Onsdag

Godmorgon! Just nu tycker jag om snön! Slipper skolan idag pga den. Så jag ska nog titta på one tree hill i stort sätt hela dagen. Ska nog plugga en del också så att det inte blir så stressigt med inlämningsuppgiften som jag har tills på fredag. Egentligen borde jag väl spendera dagen på bloggen, fixa med design och sånt men det får jag göra en annan dag hehe. Någon mer än jag som följde paradise hotel finalen igår? Jag tyckte att det var rätt par som vann. För Erika var inte värd segern för hon har mest lallat runt där tycker jag! Men det var rätt synd om Kristoffer för jag tyckte att han var värd segern. Han skulle kanske valt ut Erika och tagit Luiza när han hade chansen, vem vet hur det hade gått för honom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0