match time

Hejsan! Hade en galet rolig kväll igår tillsammans med caroline, sofia och charlotte och väldigt mycket skratt. Det började med att vi skulle äta på en resturang men när vi kom in där så var allting reserverat. Så istället vandrade vi till casablanca. Efter någon timme där så satt vi och funderade på vad vi skulle göra efter, så då bestämde vi oss för att skynda oss till bussen och då åkte vi hem till gabriel. Där spenderades resten av kvällen tillsammans med lite film, snöbollskrig, hockyspel och kortspel.
Nu tänkte jag göra mig i ordning lite snabbt innan min syster kommer hem för då ska jag färga hennes hår och om lite mindre mer än en timme så blir jag hämtad för att sticka iväg och spela match.
Bilder från kvällen kommer antagligen ikväll, då jag var dum nog till att ta med mig fel väska hem hehe.
Ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0