2 September

Heyy! Nu komer jag precis hem från träningen gick inte bra alls nej! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka sova tidigt idag för jag har varit så sjukt trött nu hela dagen för att jag sover för lite, inte bra.

Satt precis och tittade igenom min blogg och såg att mina inlägg är längre när jag är i skolan, en ursäkt för att slippa plugga kanske? haha!

Helgen ser ut att bli trevlig, har dock bara planer om fredagen och söndagen hittentills, men något annat dyker säkert upp! Älskar helger säger jag bara, då slipper man tänka på ALLT som har med matteböcker och såvidare att göra!

Nu kommer snart innebandyn också igång med matcher och det ska bli riktigt kul, förutom att det säkert kommer krocka med fotbollen, men det får jag lösa på något sätt.

Nej nu ska jag duscha ha en fin kväll, puoss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0