Twilight

Är det någon mer än mig som tycker att boken är bättre än filmen? För det är en massa detaljer som inte är med i filmen, som jag saknade. Men gud vad jag längtar till November när 2a filmen kommer ut. Då vet jag en som kommer se den på bio. Dessutom så har jag bara läst 1an inu efter som att jag inte vill läsa 2an fören det har blivit sommar, så jag kan ligga ute i solstolen och läsa den. Detta är nog första gången som jag längtar efter den tråkiga månaden november.
Twilight är verkligen en favorit enligt mig och edward är så himla snäll och gullig mot Bella, varför finns det inga såna killar? Det kan man ju undra.

Nu tänkte jag sätta igång en film, så kommer antagligen min fredagskväll se ut.
Ha en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Roligt att du tycker det! Du hade också en fin blogg! Kram

2009-05-29 @ 21:13:25
URL: http://emmanordin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0