mörk? ljus?

Hejhej! Sista dagen som 13 åring idag då. Härligt! Planerat födelsedagen och sånt nu, får bara hoppas att allt går som det ska. Det har varit en jävla massa klydd. Om det blir som det ska så blir den bäst i alla fall.
Nu ska jag snart ut en runda. Familjen kommer väl hem snart efter att ha köpt presenter, hehe. Sitter och tittar på bilder på datorn som vanligt. och jag saknar faktiskt mitt mörka hår. Så jag ska nog färga antingen lite ljusare eller lite mörkare innan cupen i uddevalla, har en jävligt ful utväxt och solblekt, fult som fan. Sen när det blir höst så ska jag färga mörk igen, dock inte lika mörkt som innan.
Ha det bra, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0