racerbil av en musfälla

inte många dagar kvar nu innan ett härligt jullov börjar. idag gjorde vi klart vårt sista arbete som var tekniken, då vi skulle göra en racerbil av en musfälla. vi kom igång ganska sent efter som att det har varit så stressigt nu i slutet, men resultatet blir i alla fall G!
Förövrigt så sitter jag här och mår ganska bra. det är jullovet som gör en glad. ända problemet just nu är väll att jag är trött.
Nästan varje morgon försover jag mig och problemet är inte att jag stänger av väckarklockan och somnar om utan saken är den att jag sover till ljudet av väckarklockan som är hur störande och högt som helst. Och där ligger jag och sover i över en timme med det ljudet. Nog pratat om det!
Ska snart iväg och träna fotboll, orkar egentligen inte men jag får försöka göra mitt bästa ändå! =)
Ha det fint! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0