22 augusti

Idag har jag varit duktig och jobbat lite, eller i alla fall klippt gräset på vår i vår stora trädgård. Om jag hinner så ska jag ut och klippa resten av tomten också.
Ikväll så kommer några släktingar hit så ska vi grilla och sånt men det blir ingen jätte sen kväll efter som att det är match imorgon, matchen är riktigt tidigt också dessutom. Det har i alla fall varit en jätte lungn helg, ganska skönt faktiskt men jag har inte orkat göra något speciellt faktiskt.

Match imorgon ska jag i alla fall kötta, får hoppas att jag är lika taggad imorgon för då ska jag verkligen ge allt även om dom får bära mig ifrån planen. Haha bra inställning idag jenni =) Nej men jag är faktiskt ganska seriös för vi ska fan vinna denna serien! =)

Ha en fin lördag! =)


Bilden är dock inte från idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0