Sövde imorgon!

Hejsan!
Nu har precis elin stuckit till hennes träning, så jag är ensam och övergiven =) Igår var vi i svedala där vi mötte upp benjamin och sofia. Sen var vi ute på kvällen! Ikväll ska jag packa och ta det lungt. Ska lägga mig tidigt så att jag blir utvilad. Sen imorgon så åker jag och elin till sövde några dagar. Det har vi längtat efter hela sommaren men vi har av någon konstig anledning inte varit där så mycket som vi har tänkt.
Ska i alla fall bli mysigt att komma dit, älskar att vara där! Där är så fint och jag trivs där.
Idag så har jag och elin cyklat en massa här i beddinge, mysigt! & ätit god glass har vi också gjort, älskar sommaren!
Ha det fint! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0