jenni i affären

Hejsan!
Nu kom jag precis hem från affären. Skulle bara handla ett bröd så att jag skulle kunna äta pappa hade glömt att handla. Men jag fasnade såklart vid hyllan där gifflarna står, dom är så jäkla goda! Älskar dom =)
Sen gjorde jag stopp nummer 2 vid coca-colan. Sen gick jag duktig som jag är med bestämda steg förbi godishyllan, lite stolt blev jag där. Brödet fick jag i alla fall med mig hem också.
Så nu ska jag äta lite sen ska jag och mina bästa vänner gifflarna och cocan lägga oss framför en film och lata oss. Har en sådan lat dag idag. Men om något dyker upp ikväll så säger jag dock inte nej. Annars ska jag lägga mig tidigt. Eller jag ska försöka i alla fall för varje gång jag säger det så blir klockan 2-3 i alla fall.
Imorgon är det anderslövsmarknad så då ska jag dit en runda med elin och sofia för dom ska stå i stånd. & sen ska jag på kräfskiva hemma hos elin.
Nej nu ska jag sticka, ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0