fotboll

Just nu så har jag en sak som jag ser fram emot! & det är serie starten i fotboll på lördag! Bara det inte regnar och blåser så ska jag kötta som fan. Nu funderar jag på att dra mig mot sängen snart men jag tror att jag startar en film istället. På lördag är det tff-mff det får man inte missa och på söndag åker jag förhoppningsvis till sövde en vecka tillsammans med elin, jessica och fia. Får se om det blir av, hoppas verkligen!

Börjar bli lite bättre nu föresten, men vill ändå hitta på något som lättar smärtan. Tänk vad skönt det hade varit om livet hade varit perfekt. Då har man tur!
Nej nu ska jag sticka, puss!


Härlig bild! Jag med bollen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0