26 augusti

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan och ska börja arbeta lite med svenskan. Måste verkligen ta tag i skolan nu och plugga så mycket det bara går. & dessutom komma igång direkt i början av terminen, annars blir det bara så stressigt i slutet av terminen och det är inte speciellt kul.
Igår så blev det som sagt shopping efter skolan. Köpte en kjol och ett linne som jag ska ha på skolfotot, lägger antagligen upp en bild på det när jag är hemma =). Tränade även innebandy igår, det ska faktiskt bli mycket roligare än jag hade trott att komma igång & jag ska köpa som fan där i mitt lilla mål.

Idag har jag långa dagen eller ja, jag slutar 3 men det är det senaste jag slutar så därför tycker jag att det är länge. Sen ska jag nog hem direkt och läsa lite av twilight innan jag sticker till träningen ikväll. Efter träningen så ska jag bleka håret och bli av med den hemska utväxten.

Idag har vi gått en hel vecka i skolan, gud vad tiden går fort egentligen. Men jag längtar väldigt mycket till helgen för den ska bli väldigt rolig.

Nej nu måste jag väl börja plugga! Ha en fin dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0