22 augusti

Förstår inte varför jag blev så depprimerad igen. Har varit glad de senaste dagarna och nu kom allt tillbaka. Vi får hoppas att det känns bättre imorgon när jag vaknar upp!

Annars har jag inte så mycket att berätta, jag har inte gjort så mycket idag faktiskt. Har varit riktigt trött efter som att jag inte vant mig vid tiderna och inte kan somna.
Nog pratat om det nu!

Nästa helg är det palmfestivalen, haha någon i skolan tror det var puya, frågade om det var min pappa som höll i det med tanke på att det heter palm, hihi. Men så är det dock inte! Ända helgen då det händer något i  denna lilla staden så det ska nog bli lite trevligt.

Har också börjat på tvåan i twilight, vill inte läsa dom för snabbt för då längtar man bara ihjäl sig efter filmerna. Älskar i alla fall twilight men det är jag antagligen inte ensam om. Och edward är förstås väldigt snygg. Men jag har min favorit scen av honom. Det är när han kliver ut ur bilen första gången han kör bella till skolan och sedan öppnar dörren för henne och alla stirrar och just då är han ännu snyggare!

Nej nu ska jag inte babbla på mer här utan jag ska kanske lägga mig och läsa lite!
Ha det fint! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0