18 augusti

Hejsan!
Nu kom jag precis hem från cornelia, vi har varit på malmöfestivalen och en massa annat . Imorgon är det fullt upp, ska upp redan klockan 6, suck. & då ska jag jobba. Om jag orkar som sagt, för det skulle inte förvåna mig alls om jag skiter i det för att jag är för trött. Sen vid middags tid så ska jag på utvecklingssamtal, vi har det innan vi börjar skolan av någon konstig anledning. Efter det så ska jag träffa sofia i stan och sen blir det hem och snabbt byta om och sen vidare till träningen. Efter den så ska jag titta på matchen mot rosengård tror jag det var tillsammans med linda och madde och någon mer dyker säkert upp. Sedan börjar jag skolan på torsdag och det hatar jag!! Sommarlov är liksom prefekt! =)
Nej nu ska jag sticka, ha det så bra allihopa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0