HAPPY TIME'

Hejsan!
Allting är så härligt nu, njuter verkligen av allting. Jag har länge haft svårt för att uppskatta det man har och istället tänkt på vad jag har haft eller vad jag vill ha. Men det är så FEL att se det så. Man ska uppskatta det man har och tänka posetivt, tex på allt rolig som man ska göra till sommaren eller varför inte bara se fram emot helgen eller något sånt som inte är så långt fram.
Detta har i alla fall hjälpt mig, så nu känns det så jäkla bra för min del. Jag vet att det är svårt, men tillslut så hjälper det! ♥

Hoppade träningen idag också, detta är egentligen inte OK men jag var inte på tränings humör. Men har haft en härlig dag med fina vänner istället.

Så nu kom jag precis hem och snart ska jag bege mig till sängen för jag tänkte försöka komma i tid imorgon efter som att vi har nationella i no. Skönt att vi slutar direkt efter det och sedan är jag inte speciellt nervös heller, det får gå som det går!

Sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade också nationella i no, vilket no-ämne hade ni? Har hört att en tredjedel får kemi, en tredjedel får fysik och resterande får biologi...

:)

2011-03-16 @ 18:16:36
URL: http://carroann.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: hade fysik! :O

haha, jag hade dött om jag hade fått kemi, det är mitt sämsta ämne av alla ämnen i hela världen! xO

haha, hur gick det? :)

2011-03-16 @ 23:44:42
URL: http://carroann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0