LIFE TIME

Hallå ja! Fredag åter igen, men det är ingen speciellt rolig fredag då jag är hemma och är sjuk. Har varit lite dålig hela veckan men har ändå hållt igång som vanligt med allt och knappt varit hemma så det får jag betala för nu.
Så jag planerade att hoppa ner i jacuzzin och förhoppningsvis tillbringa kvällen där, men när jag höll på att fylla upp det med vatten så började det droppa i rummet nedanför? Inte så bra, så där sprack den planen! Men istället skulle man kanske lägga sig i sängen och sova sig frisk? För imorgon tänker jag INTE ligga hemma och vara sjuk. Var blir helgen då av liksom?





Jag ska nog gifta mig rikt så jag kan få två jacuzzin, ett utomhus och ett inomhus. Ja plus allt annat som jag vill ha såklart, haha!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaccuzzi! Du har ivf en, inte jag, det hade varit kul att ha en xD

2011-03-26 @ 08:55:43
URL: http://carroann.blogg.se/
Postat av: Carro

...och KRYA på dig! :)

2011-03-26 @ 08:55:58
URL: http://carroann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0