Ta tag i det, innan det är för sent

Ni vet när man har en massa saker att göra men istället för att göra det så gör man allt annat som är roligare istället. Jag lär mig aldrig utan jag skjuter alltid upp allting och jag börjar störa mig på att alltid känna den tyngden över mina axlar, att jag har en massa som jag borde göra men inte gör.
Så nu har jag bestämt mig för att jag verkligen ska skärpa mig med det denna veckan, det betyder inte att jag inte ska göra något annat men när jag bestämmer mig för att göra något så ska jag verkligen göra det i stället för att skjuta upp på det. Då mår jag så mycket bättre och är så mycket gladare.
Känner ni igen er? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0