förbereder mig mentalt..

Hallå ja!
Förbereder mig mentalt inför morgondagen. För imorgon har vi idrottsdag och då ska jag alltså först träna på gym i 3 timmar på förmiddagen och sedan på eftermiddagen så ska jag spela fotboll i två timmar och sedan blir ju inte saken bättre av att jag har innebandy träning efter skolan. Som tur var så fick jag i alla fall sms för en stund sedan om att fotbollsträning var insälld imorgon, annars skulle jag tränat fotboll efter innebandyn. Då hade jag lika bra kunnat ringa och förboka en ambulans för det hade jag inte klarat.
Skönt att jag har en timme sovmorgon imorgon i alla fall, den timmen gör vääldigt mycket för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0