tjena kexet

har ätit gott och nu kollar vi på film, rätt mysigt men jag är lite uttråkad så jag funderar på om jag ska orka pallra mig till sofia's place.

Förövrigt så har jag värsta shoppinglusten, men jag kan inte handla så mycket som jag vill fören jag har hittat ett jobb. Vilket är ett måste om man heter Jenni efter som att mina pengar från i sommras börjar rinna iväg och om jag ska kunna överleva vintern så behöver jag mer pengar.

Nog om det för du ska jag sätta mig vid filmen igen som jag föresten redan har sett och fundera på om jag ska iväg eller inte.

Hoppas ni har en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Jonna

sv; Okej! :)

2010-09-19 @ 12:09:52
URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0