idrottsdag

Här sitter jag även om jag egentligen måste sticka när som hellst. Har ingen lust alls till att träna idag. Det hade varit lagom härligt att ligga i min varma säng och kolla på film. Skönt att träningen är tidig i alla fall och som sagt så har jag ingen fotboll efter så jag är hemma redan vid 7 idag, men just nu så känns som som en evighet tills dess.

Skoldagen idag kändes helt meningslös. Först gym i 2 timmar och där var bara såna biffar som kollade på oss och undrade vad fan vi gjorde där. Sedan hade vi lunch i en timme och efter det så spelade vi fotboll i två timmar. När vi har så mycket att göra så måste vi lägga en hel dag på detta.

Nu ska jag sluta snacka och dra på mig träningskläder och dra iväg. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0