dagen närmar sig..

Hejsan!

Det var väldigt länge sedan men allting är igång igen och det känns som man knappt hinner med hälften av alla saker som man tänker göra. Har knappt varit hemma under det gående veckan så jag har inte haft tid att starta datorn förutom dom fem minuterna som går till facebook.

Vad har då hänt? Jo det har hänt väldigt mycket så det får vi ta en annan gång. Idag har jag i alla fall varit i Malmö med Sofia. Vi såg på Erik Saade och sen kollade vi på ldb's match. När vi kom hem så drog vi hem till charlotte för att överraska henne. Hon fyllde nämligen år och hade släktkalas! Dock så blev det ingen stor överraskning efter som att min moppebil hörs på 3mils avstånd så hörde hon oss redan när vi kom in i Beddinge...

Nu har jag inte tid att babbla på här för jag måste nämligen duscha och sedan lägga mig och sova men jag tänkte bjuda på lite bilder. Blir nog inte så många, men fler kommer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0