I NEED YOU

Hejsan! Gårkvällen var stundvis bra. Hände en sak som jag inte tänker ta upp här. Men annars var det skit kul. Vädert var skit konstigt bara, fast det var det hela dagen. Det började med strålande sol på morgonen sen på lunchrasten så regnade det och sen när vi slutade skolan så var det sol igen. Sen mot kvällen så började det regna igen och sen kom solen fram igen. Men precis när det regnade så stod jag och Caroline och grillade så vi fick stå med ett paraply. Senare mot kvällen så kom Pontus, Vent, Andy och Fabian och höll oss lite sällskap.

Idag har jag varit duktig, för imorse så började jag tömma min dator, den var verkligen helt FULL. Jag tog bort ungefär 7000 bilder. Fast jag råkade nog även ta bort något som man inte ska ta bort för hela skärmen är helt förstorad, skit jobbigt och det försvinner inte även om jag startar om datorn. Väntar på att någon snäll kan komma hem och hjälpa mig.
Nu har jag i alla fall precis kommit in från en joggingrunda, så jag ska hoppa in i duschen sedan funderar jag på att plugga lite.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0