Fredag

Hejsan! Har haft fullt upp med nödvändiga men dock inte speciellt roliga sysslor idag. En sak som däremot är lite rolig är att jag har varit och provat min klänning som jag ska ha på mig när jag konfirmeras.
Jag hade väldigt stora problem med att hitta en klänning som jag skulle bli nöjd med, så min klänning blir sydd. Tror att den kommer bli helt perfekt, den blir antagligen klar imorgon så förhoppningsvis får jag den innan jag drar till Småland på Måndag.
Nu ikväll så har jag myskväll bara. Det behövs för det blir en stressig helg för min del. Imorgon ska jag upp väldigt tidigt för jag ska in till stan. Klockan 12 har jag sen samling för att spela match, så det blir en stressig morgon. Mer om morgon dagen kommer upp då!
Nu ska jag fortsätta kolla på Bella&Tyra Show. Hoppas ni har en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0