falska idioter

Jag stör mig väldigt mycket på ungdomar/tonåringar eller egentligen folk överhuvudtaget som går runt och snackar skit. Jag har inte varit med om det nyligen, jag kom bara tänka på det såhär. Seriöst, hur moget är det? Och varför gör man det, tycker man något om någon säg det då till personen eller håll det inom dig! Fine, man kan väl snacka lite, det gör väll alla men det finns fan gränser. Man kan få människor att må så hemskt dåligt över sånt här. Visst det är en sak om man inte är speciellt bra vänner, men om man går och säger något sånt här om sin såkallade vän, så har man sjunkit så sjukt lågt. Tro mig, tillsist inser alla sån falsk jävel man är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0