ALLT OCH INGENTING

Hejsan! Sjukt dålig uppdatering var det här ja. Men idag har jag verkligen behövt ha en dag utan dator. Jag har vilat upp mig från en stressig men en otroligt bra vecka. Och ikväll har jag förstås varit och tränat, missade ju en hel veckas träning förra veckan undertiden som jag var i Småland.
Igår hade jag fullt upp hela dagen efter som att jag konfirmerades då. Mer om det berättar jag imorgon och förstås om allt annat också för nu måste jag lägga mig om jag ska kunna vara människa imorgon för jag ska upp om mindre än 6 timmar... och imorgon kan jag heller inte sova under skoldagen efter som att jag har ett eu-prov på onsdag och en massa annat att plugga med.
Ha det bra, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0