tyngden över mina axlar

Hejsan!

Nu är allting igång åter igen. Stress och mycket studier väntar och ett väldigt stressigt år då vi dessutom har nationella prov nästa termin. Jag skulle gissa att jag inte kommer ha så mycket liv nu utan det blir till att sitta med penna och papper nästan hela tiden och när jag inte gör det så kommer jag spela fotboll.

Men det var rätt kul att träffa alla igen och idag så blev det ju inget pluggande! Nu är jag i alla fall hemma och har nästan två timmar på mig att ta det lugnt innan jag ska dra iväg till Malmö.
Ikväll är det ju NRJ IN THE PARK, ska stå och digga till musiken och hoppas på att det är ett jäkla bra tryck där.

Hörs snart igen då jag tänkte visa vad jag fick med mig hem från Malmö i måndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0