Sista dagen med sommarlov går mot sitt slut..

Hejsan!

Har varit jätte stressad hela dagen då allting började med att jag försov mig med ungefär 3 timmar. Hur det då ska gå att komma upp imorgon när man ska till skolan har jag ingen aning om. Drog i alla fall in på utvecklingssamtal. Sedan stannade jag i Trelleborg för en viktig sak och sedan drog jag iväg på match.
Matchen gick rätt bra och vi vann med 1-0, riktigt härligt!
Nu är jag helt slut och ska lägga mig och sova, annars kommer jag aldrig lyckas komma upp till skolan imorgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe! ;) inte jag heller typ (: vad händer idag`?

2010-08-25 @ 08:36:42
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0