rix fm festivalen

Hej!

Nu är jag glad igen!! Hörde precis ett buller ute i garaget och gick ut för att kolla vad det var och där står min moppebil och fungerar. Den har varit sönder i en vecka. Så nu kan jag äntligen köra igen!!

Förövrigt så håller jag på att göra mig iordning, om ungefär en timme så beger jag mig mot bussen mot Malmö. I Malmö så möter jag upp Ebba för Malmöfestivalen. Det är ju rix fm festivalen ikväll med rätt bra artister, så det vill man inte missa. Vi möter även upp en massa andra trevliga typer där. Så det blir nog en riktigt bra kväll.

Nu ska jag sminka mig färdig! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad ska du göra idag då?

2010-08-22 @ 13:58:59
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0