ONSDAG

Bra uppdatering var det här ja! Men har varit på trafikskolan under dagen och sedan ikväll så har jag tränat och nu håller jag på att packa. För imorgon drar jag tillsammans med mitt lag till Helsingborg för att spela cup, där kommer vi vara fram tills på Söndag.

Packa är verkligen inte min sak att göra, jag vill ha med mig ALLT och alla mina kläder men då får jag ju inte plats med mina fotbollssaker och dom är ju rätt så viktiga kan man ju säga. Men jag tror inte att jag pallar packa mer idag så jag tror att jag ska vandra vidare mot sänger strax. Ska ju trots allt upp 8 imorgon.
Ska jag vara ärlig så har jag nog inte varit uppe så tidigt på hela sommarlovet, så det kommer nog bli lite jobbigt, hehe.
Godnatt! ♥


Jag och mina fina tjejer! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

helsingborg. tss.. jag hade kunnat fixa en cup här i anderslöv till dig istället.

men ha det bra , puss <3

2010-08-05 @ 13:07:14
Postat av: Jenni

visst, fixa du det! jag anmäler mitt lag på direkten ;) puss!

2010-08-14 @ 02:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0