jag vet inte vad du vill

Hejsan!

Blev en crasy kväll och jag kan ju påpeka att det märktes att det var Fredagen den 13de. Annars så tänkte jag faktiskt ta och berätta vad det var för hemlig sak som jag skulle iväg och göra förra Torsdagen! Jag skulle göra moppeprov och efter som att jag klarade det så gör det inget att jag berättar det. Riktigt härligt att kunna köra nu. Men lite mindre kul var det att direkt när jag hade skrivit provet så fick jag dra iväg till Helsingborg i fyra dagar så jag hann ju aldrig testköra.

Denna veckan har varit riktigt bra! Jag tar verkligen vara på dom sista dagarna nu och det hoppas jag att ni andra också gör!

Nu ska jag snart lägga mig, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

okii. allt bra?

2010-08-15 @ 13:27:30
URL: http://jennyh.se
Postat av: nicole

sv: samma :)



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

2010-08-16 @ 13:31:02
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0