10-08-04

Hejsan!
Har haft en jätte bra dag och jag har så fina vänner! ♥
Elin och Sofia var inte hemma på min födelsedag så därför skulle vi fira mig idag och allt var en överraskning så jag visste inte säkert var vi skulle. Först blev det fix hos Sofia och dom bjöd även på tårta. Sen så drog vi in till Malmö och gick några runder på Entré och sedan gick vi mot laserdome och efter det så drog vi och åt.
En riktigt bra dag och nu fick ni dessutom exakta detaljer och allt!
Tänkte slänga in några bilder som vi tog innan vi drog iväg!


Elin, Sofia och Jag

Jag och Sofia


Jag och Elin

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: yes allt bra :) med dig?



/Shoppaholly

2010-08-04 @ 13:45:50
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jo de är bra :) görs då?

2010-08-04 @ 17:33:51
URL: http://jennyh.se
Postat av: Elin

jag älskar er båda två !

2010-08-04 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0