MIN POLEN RESA

Polen resan var verkligen så rolig. Vi var ett härligt gäng och solen sken då vi hade över 20 grader, då kan det inte bli mycket bättre.
Vi har upplevt väldigt mycket spännande saker och jag har sett saker som jag själv inte hade åkt iväg för att kolla på om det inte vore för konfirmationen.

Vi har bland annat besökt auschwitz, birkenau, en kyrka under jorden och försås en hel del köpcentrum. Jag har dessutom helt ändrat uppfattning om Polen efter som att städerna är väldigt moderna. Jag trodde att det skulle vara jätte fattigt men det var endast så på landet.

En helt underbar resa med fina vänner, hade gärna stannat nån dag till!
Bilder kommer senare, det tar ett tag att lägga över alla!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0