7 September

Hejsan! Nu ska jag snart iväg på fotbollsträning. Efter skolan hämtade pappa mig så åkte vi och handlade grusskor, joggingskor och sport bh allt behövdes!!

Annars är jag verkligen inte sugen på att träna, är trött och seg. Så jag ska snart lägga mig i sängen i 5minuter för där är varmt och skönt! =)

Imorgon blir det skola, träning eller match det är inte riktigt bestämmt än men då blir det i alla fall match med P.98 tror jag det var, haha de tror att de ska vinna mot oss men inte en chans säger jag bara.

Skoldagen har förövrigt varit ganska bra, mycket skratt har det varit & idrott. Dock bara brännboll men hellre det än att plugga.

Nej nu ska jag sticka ha det bra puoss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0