mobil blogga?

Helgen har varit super! I Fredags var jag hemma hos Jonnah med några vänner från skolan. Sedan sov vi där, mysigt! I Lördags var jag så gott som död, hade inte blivit många timmars sömn kvällen innan. Men jag orkade i alla fall dra mig till gudtjänsten på kvällen. Ligger nog lite efter med det, måste gå på 5 stycken innan jul men har alltid match samtidigt. Igår spelade jag först match sedan åkte jag hem till Sofia för att fira henne sedan åkte jag och dem andra vännerna som var där, vidare till Malmö där vi bowlade och åt. Sedan sov jag hos Elin. Så idag har jag bara umgåtts med Elin&Sofia + en massa onyttigheter.
Härligt med en veckas lov nu!

Hade tänkt att jag ska börja mobilblogga, det är en bra lösning om detta ska fungera. Hinner aldrig uppdratera annars. Får se hur det blir!
Puss


Hos Jonnah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0