MALMÖ

Varit i malmö och shoppat hela dagen! Härligt att fylla ut gaderoben lite nu till sommaren.
Hittade också min skolavslutningsklänning och skor, som är på bilden. Kom hem från malmö nu ikväll och då började jag direkt att sortera i min gaderob, vilket tog hela kvällen.


Nu är det sista veckan i skolan, härligt. Fy vad jag har längtat efter sommarlov och nu är det äntligen så nära. Veckan kommer nog gå ganska fort, så innan jag vet ordet av det så är det nog torsdag.
Jag har även fixat till mitt hår nu! Är ju egentligen blondin och ville ha det tillbaka, så i torsdags så blekte jag håret, då det blev lite blandat av orange, gult m.m och så fick jag vistas en timme i skolan på fredagen och sen när jag var i malmö och köpte toning till håret, toppen liksom. Men nu är det fixat och nu är mitt hår ljusbrunt och kommer blekas i sommar.

Nu ska jag nog dra mig i sängs snart, för en hel dag i malmö sliter tyvärr på krafterna.
Ha det bra!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0