kan man få ett bättre liv i present?

Drömde typ världens knäppaste sak inatt, fast jag kommer bara ihåg att den var knäpp. haha!
Solen har försvunnit igen :( tråkigt. Idag kommer äntligen elin och sofia hem från fotbollen, men sofia åker direkt nån stans i sverige så jag hinner inte träffa henne. & hon är heller inte hemma på min födelsedag, vilket jag har skällt ut henne för ett par gånger =) jag är elak.
Just nu så sitter jag här och deppar, det är det ända jag gör nu för tiden. Vet inte varför, det bara blir så. önskar att livet var bättre. Kan man få det i födelsedags present? Ett bättre liv! Isåfall önskar jag mig det, tack.
Ha det bra, puss!


mitt hår ser äckligt gult ut i webben, hoppas det inte är så i vanliga fall. Är så sugen på att färga det men då kommer jag aldrig få min vanliga hårfärg igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0