28 Juli

Hejsan!
Filmen igår va skit bra, dock är det sista veckan den visas, så många har nog sätt den, men ni som inte har gjort det. Gör det säger jag bara! Det är så härligt att vara på bio när där är många folk, det blir en härlig stämmning och alla sitter och skrattar tillsammans och det gjorde man verkligen till denna filmen.
Nu väntar jag på att klockan ska bli tjugo över 4, då ska jag börja vandra ner till bussen. Det är det ovanligaste med att bo här, att det tar 2 minuter när man går till bussen. Hemma tog det 20-25 minuter att cykla om man hade vinden med sig rättar sagt. haha! Tänkte att jag skulle handla lite nya kläder. Får nog bli gina idag efter som att jag har presentkort där för sammanlagt 2300 tror kag det var! Nya byxor säger jag bara!
hm, vad händer ikväll! Får se om nån har tid att träffas, men alla jobbar typ, lite trist. Får se!
Nu ska jag fördröja tiden med att titta bloggar eller något!
Ha en bra eftermiddag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0