horoskop

Dagens horoskop 4/12

Väduren

Ett ekonomiskt till­skott verkar nära förestående. Ett intresse i blickpunkten och kvällen ser lovande ut.

Oxen
Du har har ändrat åsikt i en speciell angelägenhet – möjligen har någons övertalningsförsök gjort verkan.

Tvillingarna
Du förefaller harmonisk för ögon­blicket och dagen ser ut att bjuda på en begivenhet av något slag.

Kräftan
En bra dag för samvaro med familj och nära vänner – ger du dig ut i vimlet riskerar du att bli besviken.

Lejonet
En ganska självsäker och beräknande person tycks alltmer börja tilldra sig ditt intresse.

Jungfrun
För att något speciellt ska klaras av effektivt, krävs att de in­blandade lämnar prestigen därhän!

Vågen
Det finns någon i din omgivning som du skulle vilja lära känna bättre – vilket du troligen också får göra!

Skorpionen
Du tycks känna någons förväntningar som en påfrestning, mycket talar för att du lyckas leva upp till dem!

Skytten
Du tycks äntligen kunna koppla av från något som en tid berett dig bekymmer. Kvällen ser lovande ut.

Stenbocken

Du får en tankeställare – möjligen en vink om att du bör bättra på dina kunskaper inom ett område.

Vattumannen
Du ver­kar nu ha extra svårt för uppblåsta personer. Kvällen lämpar sig för romantiska upplevelser!

Fiskarna
Det är mycket som är fokuserat på en resa – eller i alla fall en förflyttning av något slag.



Ibland är det läskigt när allt stämmer in.
För inte länge sedan satt jag och läste horoskopet en morgon och då stod det typ så här
" en försening kan bidra till oordning bland dina papper " och just den morgonen hade jag försovit mig
och då glömde jag alla mina skolböcker hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0