bloggen har varit lidande...

Bloggen har varit lidande, för jag har verkligen inte haft lust att blogga på senaste tiden!
I fredags så avslutade jag terminens studier! Skönt. Hann med mer än vad jag trodde och jag räddade mig från IG i spanska, puh! Vet ungefär var jag har för betyg i allting och det mesta är VG vilket jag är ganska nöjd med!

Idag har jag haft studiedag, härligt! Jag bestämde mig för att ta en lång sovmorgon och helt enkelt se när jag vakna. Vilket var otroligt härligt, har inte gjort det på hur länge som hellst.

Imorgon har vi lussebandy i skolan, självklart ska jag stå i mål! kul att slippa ha en vanlig skoldag med det hade varit bättre om vi hade fått lov direkt istället! Så imorgon slutar jag cirka halv 12 men då tror jag att jag ska in en runda till stan. 
Godnatt! ♥


Vår fina och smått töntiga lagtröja som vi ska ha
 imorgon, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0