det gör mig stressad

Jag börjar bli så trött på alla dessa frågor om vad man ska läsa till osv och det bara rasar ner en massa kataloger om olika gymnasier i brevlådan och jag blir lika stressad varje gång. För jag har verkligen ingen aning om vilken linje jag ska välja och det börjar närma sig att välja nu. Efter som att jag är osäker så funderar jag på Samhäll, men samtidigt så är jag osäker på det och vill gå turism kanske? Alltså detta är väldigt svårt och efter som att jag antagligen inte vill välja en speciellt bred linje så kommer det antagligen bli att jag läser i malmö men jag vet inte om jag hade klarat att ta studenten utan mina kära vänner som jag har växt upp tillsammans med.
Efter gymnasiet så är jag ännu mer osäker och har ännu mindre koll på vad jag vill bli. Men jag får ta ett par samtal med syon och åka runt på öppethus så får vi se hur det blir.

Lite tankar som jag vill dela med mig av bara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0